Regulamin serwisu S-Print s.c.
1. Pozostawienie urządzenia w serwisie naszej firmy oznacza akceptację poniższego regulaminu. Przy pozostawianiu drukarek atramentowych pobieramy od razu 80 pln, laserowych 100pln. Kwota to jest wliczana w koszt naprawy wg kosztorysu lub stanowi koszt dosgnostyki - ale tylko w wypadku kiedy klient nie zdecyduje się naprawę według przedstawionego kosztorysu. Istnieje możliwość błyskawicznej naprawy sprzętu (tzw CITO) za dodatkową opłatą 80 zł netto. W tym trybie urządzenia są naprawiane nawet tego samego dnia. (w zależności od rodzaju uszkodzenia i dostępności części zamiennych)
2. Warunkiem wydania sprzętu jest zwrócenie oryginału potwierdzenia przyjęcia sprzętu do serwisu jeżeli takowy został wystawiony na życzenie klienta. (dalej PPSDS)
3. W przypadku przyjęcia drukarek atramentowych, w których istnieje konieczność regeneracji /udrożnienia głowic, naprawa wiąże się ze znacznym zużyciem materiałów eksploatacyjnych
4. W przypadku przyjęcia drukarek atramentowych w znacznym stopniu zalanych tuszem, serwis może pobrać z góry opłatę w wysokości 50zł. Opłata jest zwracana w przypadku odbioru nie naprawionego sprzętu, pobierana na poczet naprawy w przypadku akceptacji kosztów oraz przeznaczana na pokrycie kosztów magazynowania i utylizacji sprzętu w przypadku pozostawienia sprzętu w serwisie.
5. Nie przyjmujemy urządzeń rozkręconych/rozebranych . Koszt złożenia urządzenia 50-100 zł.
6. Czas naprawy uzgadniany jest indywidualnie dla każdego Klienta.
7. O kosztach naprawy Klient informowany jest drogą telefoniczną lub sms. W momencie akceptacji kosztów naprawy, PPSDS stanowi zlecenie naprawy urządzenia.
8. Po ukończeniu naprawy klient jest powiadamiany sms (oraz telefonicznie w miarę możliwości) o gotowości sprzętu do odbioru.
8. Jeśli sprzęt nie zostanie odebrany w przeciągu 7 dni kalendarzowych od daty poinformowania o gotowości do odbioru, za każdy następny dzień zostanie naliczona opłata magazynowa w wysokości 10pln/dobę .
9. Nie odebranie sprzętu w ciagu 14 dni kalendarzowych od daty poinformowania o gotowości do odbioru oznacza że Klient przenosi prawa własności sprzętu na rzecz serwisu i rezygnuje z wszelkich roszczeń względem niego.
10. W momencie przyjęcia zlecenia serwis nie daje gwarancji, że naprawa zakończy się sukcesem.
11. Próba naprawy elektroniki wiąże się z ryzykiem wystąpienia innych objawów uszkodzenia niż występowały w sprzęcie pierwotnie.
12. Na naprawione podzespoły drukarek udzielamy gwarancji 6 miesięcy.
13. W przypadku braku kontaktu ze strony serwisu po upływie 14 dni roboczych od momentu przyjęcia urządzenia, Klient zobowiązany jest do kontaktu z serwisem (tel. 71 793 71 71).
14.Oświadczam, że dane zainstalowane na sprzęcie pozostawionym w serwisie są moją własnością i posiadam niezbędne licencje i uprawnienia,
15 Udrażnianie głowic w drukarkach na 4 i więcej wkładów drukujących jest płatne z góry. Klient przyjmuje do wiadomości że pomimo dołożenia wszelkich starań i wykonania czynności serwisowych nie każda głowica daje się udrożnić .